POSITONERING

WERKEN VANUIT KRACHT

R

Ben je op zoek naar jullie kracht en onderscheidend vermogen?

R

Wil je meer focus en een helder verhaal over de kern van het bedrijf?

R

Wil je een gemotiveerd team dat werkt aan hetzelfde doel?

R

Wil je een passende, eigentijdse uitstraling voor de toekomst?

Een sterke en heldere positionering geeft kernachtig weer waar een bedrijf voor staat en gaat. Het is het fundament voor je bedrijfsvoering, voor de keuzes die je maakt. Het vormt de motivatie voor het team en biedt klanten een reden om voor jou te kiezen.

De kracht van het traject

Met het positioneringstraject gaan we met elkaar op zoek naar de kern van jullie bedrijf. Ik neem jullie mee in het proces, houd jullie scherp en een spiegel voor en pas al mijn marketingkennis, -inzichten en -ervaring toe op jullie organisatie.

Na afloop van het traject hebben jullie een heldere positionering en een passend verhaal. Het team heeft een sprong gemaakt: in betrokkenheid, in trots en in energie voor de toekomst. Jullie kunnen beter keuzes maken als het gaat om aanbod, communicatie en klanten en hebben een uitstraling die bij de organisatie past.

Justine is zeer kundig, betrokken, alert en luchtig! Ze doorziet goed wat er nodig is binnen de organisatie om de richting helder te krijgen, neemt goed de tijd en door het gebruik van interactieve werkvormen is iedereen actief bezig.

Miranda van Oeveren - Meekel

MT lid, Pro Rege School | Amsterdam

HET TRAJECT

3 FASEN

w

FASE 1

INFORMATIE VERZAMELEN

In deze fase verzamelen we zoveel mogelijk informatie over de organisatie. Ik praat met de directie, interview klanten en geef een workshop aan het team zodat iedereen weet waarom we dit doen en betrokken raakt bij de uitwerking. In deze workshop delen jullie ook, op een interactieve wijze, heel veel informatie over het bedrijf.

FASE 2

RICHTING KIEZEN

Met alle kennis uit fase 1 werk ik twee richtingen uit voor de positionering. In een dagdeel presenteer ik de conclusies van fase 1 aan het team en geef inzicht in de concurrentie. Jullie ontdekken de betekenis van de richtingen (voor de bedrijfsvoering, het aanbod en het type klant) zodat jullie de juiste keuze kunnen maken. Aan het eind van de sessie spreken jullie je voorkeur uit voor een van de richtingen.

FASE 3

OPLEVERING POSITIONERING

Na het kiezen van de richting, gaan wij aan de slag met het uitwerken van de positionering. Het team komt opnieuw een dagdeel samen en krijgt de volledige positionering gepresenteerd, waaronder jullie manifesto en de aangepaste huisstijl, die past bij de nieuwe positionering. Herkenbaar én eigentijds. Klaar voor de toekomst! Ook starten we met een actielijst waardoor het bedrijf in de toekomst nog beter doet wat zij vanaf vandaag belooft.

BONUS

Jullie ontvangen, na afloop van het traject, gratis een brand guide t.w.v.  € 495,- waarin de positionering volledig gebundeld is. Helemaal in de stijl van jullie bedrijf. Hiermee hebben jullie de kern van het bedrijf letterlijk in handen.

POSITIONERINGTRAJECT IN DE PRAKTIJK:

Na het positioneringstraject:

R

Hebben jullie een helder verhaal over de kracht van de organisatie.

R

Zijn jullie onderscheidend ten opzichte van de concurrent.

R

Maken jullie makkelijker keuzes als het gaat om aanbod en klanten.

R

Heeft het team een sprong gemaakt in betrokkenheid, energie en trots.

R

Hebben jullie de basis voor de teksten op de website, social media en print.

R

Deel je de positionering eenvoudig met (nieuwe) collega’s en partners dankzij een unieke en overzichtelijke brand guide.

Ik vond de sessies zeer inspirerend. Het manifest/verhaal prachtig. Justine is een inspirerende vrouw die flexibel is en de zaken heel duidelijk op een rij heeft. Ze is in staat alles met passie en humor te brengen. Het traject gaf een gevoel van samen aan iets goeds te werken en Justine heeft zo lekker het overzicht. 

Marjolein Meere

MT lid, Pro Rege School

Justine is integer, deskundig, heeft een fijne benadering en samenwerking. Het is zo mooi om jezelf en de school zo scherp te herkennen. Een bevestiging, maar ook een aanvulling voor de schoolontwikkeling. Er was veel afwisseling in de sessies en de achtergrondinformatie is ook fijn! 

Monique Sommers

Zorgcoördinator, Stichting AMOS

PACKAGE DEAL

POSITIONERINGSTRAJECT

Bespaar nu € 995,-!

ONDERDELEN:

  • Positioneringstraject t.w.v. € 5.500,-
  • Manifesto t.w.v. € 800,-
  • Aangepaste huisstijl gepresenteerd in een moodboard incl. uitgeleverde logo’s, icons, kleuren en typografie t.w.v. € 1.200,-
  • Brand Guide t.w.v. € 495,-

PRIJS:

VAN 

7.495

NU VOOR

6.500,-